Polityka zwrotów

  1. W sklepie internetowym sprzedawana jest własność intelektualna, która nie podlega zwrotom.
  2. Zgodnie z §27 REGULAMINU USŁUG: ZWROTY SUPLEMENTÓW, HOMEOPATII, SUPLEMENTÓW MEDYCYNY CHIŃSKIEJ
    A. Zielarz Polska nie przyjmuje zwrotu towaru po wyjściu klienta z gabinetu ani po ich wysyłce na wskazany przez klienta adres.
    B. Suplementy medycyny chińskiej na wizycie wydawane są w pojedynczych sztukach aby ocenić ich działanie na zdrowie klienta. Po zakończeniu pierwszych opakowań to klient decyduje na jaki czas zamawia preparaty – od jednego do trzech miesięcy. Decyzja powinna być świadoma i rozsądna ponieważ w przypadku pozostania suplementów lub potrzeby ich zmiany zwroty nie są uwzględniane. 
    C. Preparaty homeopatyczne przygotowywane są na zamówienie klienta i nie podlegają zwrotowi. 
  3. Zwroty za usługi, wizyty, konsultacje, programy przywracające zdrowie
    A. Zwroty pieniędzy w całości kwoty są możliwe jeśli odwołanie wizyty nastąpi na 15 pełnych dób przed wizytą. W innym wypadku pieniądze zabezpieczają czas, który Zielarz Polska dla klienta zarezerwował i nie ulegają zwrotowi ani późniejszemu wykorzystaniu.
    B. Pieniądze nie zostaną zwrócone jeśli wysłano e-mailem dokumenty lub informacje związane z wywiadem, zalogowano się do strony z wywiadem, ankietami i dokumentami do podpisu oraz gdy została rozpoczęta procedura przygotowywania Fitoterapii lub dokonano zakupów, zamówień i innych czynności w ramach wykupionej usługi.
    C. Nie dotyczy zadatków na poczet rezerwacji wizyty, które nie podlegają zwrotowi.
  4. Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy: Prawo konsumenta do 14 dni odstąpienia od umowy NIE dotyczy:
    A. Usług, które zostały w pełni wykonane za zgodą konsumenta,
    B. Treści cyfrowych dostarczanych natychmiast (art. 38 ustawy o prawach konsumenta).
  5. Brak zwrotów za wartość intelektualną
    A. Ze względu na charakter usług i treści cyfrowych (wartość intelektualna), po ich dostarczeniu nie jest możliwy zwrot pieniędzy, niezależnie od stopnia wykorzystania materiałów przez klienta.
    B. Zakup usługi jest równoznaczny z dostępem do wiedzy i materiałów, których nie można „cofnąć” po udostępnieniu.
  6. Odpowiedzialność klienta
    A. Klient jest odpowiedzialny za wdrożenie zaleceń. Brak efektów zdrowotnych nie stanowi podstawy do zwrotu płatności, ponieważ rezultat zależy od indywidualnych uwarunkowań, na które sprzedawca nie ma wpływu.
    B. Usługi mają charakter edukacyjny i wspierający, nie zastępują konsultacji medycznych ani terapii konwencjonalnej.”

Dodatkowe informacje

Zielarz Polska posiada w ofercie poradniki informacyjne, które mają za zadanie rozszerzyć wiedzę klienta w zakresie wspomagania zdrowia metodami naturalnymi w tematyce zgodnej z kupionym poradnikiem.

Każdy poradnik tworzony jest z ogromną dbałością oraz rzetelnością a poziom i ilość przekazywanej wiedzy jest stosowny do ceny poradnika.

Poradniki tworzone są w oparciu o ogólne potrzeby organizmu ludzkiego, należy jednak pamiętać, że każdy człowiek jest inny i może wymagać indywidualnego podejścia w zakresie przywracania zdrowia.

W przypadku bardziej skomplikowanych problemów zdrowotnych należy zgłaszać się na indywidualne, holistyczne programy przywracające zdrowie.

Shopping Cart
Scroll to Top